Venus Rising from the Sea, 1940-Violet Oakley (1874-1961)

at Palmer Art Museum, Penn State, PA

Η Αφροδίτη που αναδύεται από τη θάλασσα αποτελεί μια φεμινιστική καλλιτεχνική προσέγγιση του μυθολογικού θέματος της θεάς Αφροδίτης, η οποία σύμφωνα με τον Ησίοδο  γεννήθηκε από τον αφρό της θάλασσας και βγήκε στην ακτή πάνω σε ένα όστρακο. Σε αντίθεση με τους Δυτικούς ζωγράφους της Αναγέννησης που απεικονίζουν τη θεά γυμνή, η Αμερικανίδα ζωγράφος, Violet Oakley, παρουσιάζει την Αφροδίτη ντυμένη, ως ανεξάρτητη και με αυτοπεποίθηση “Νέα Γυναίκα” της δεκαετίας του 1940.

Venus Rising from the Sea offers a feminist update on the mythological subject of Venus, who according to the Greek poet Hesiod, was born fully grown from the sea and blown to the shore on a scallop shell. In contrast to numerous renditions in the history of Western art since the Renaissance that depict the goddess nude, Oakley presents Venus as a clothed, confident, and independent "New Woman" of the 1940s.

I’m Nobody! Who are you?

Emily Dickinson (1830 –1886)

I’m Nobody! Who are you?
Are you - Nobody - too?
Then there’s a pair of us!
Don't tell! they'd advertise - you know!

How dreary - to be - Somebody!
How public - like a Frog -
To tell one’s name - the livelong June -
To an admiring Bog!

Δεν είμαι Κάποια! Εσύ, ποιος είσαι;

Έμιλι Ντίκινσον (1830-1886)

Δεν είμαι Κάποια! Εσύ, ποιος είσαι;

Ούτε εσύ είσαι- Κάποιος;

Τότε είμαστε δύο!

Μην το πεις! Θα το σχολιάσουν- ξέρεις!

Πόσο ανιαρό- να είσαι- Κάποιος!

Και δημόσια- σαν Βάτραχος-

να το κοάζεις- όλο το μακρόσυρτο Ιούνιο-

Σε ένα Βάλτο να σε θαυμάσει!

(Μετάφραση: Poppy Angeli)

 

Φώτο: Έμιλυ Ντίκινσον (Emily Dickinson)

Πού να μαζεύεις

τα χίλια κομματάκια

του κάθε ανθρώπου

(Γιώργος Σεφέρης, «Δεκαέξι χαϊκού», Τετράδιο Γυμνασμάτων (1928-1937, ΙΑ') 

 

Φώτο: Paris/Calliang

Μεταξύ άλλων, ενδιαφέρον είναι ότι ένα μεγάλο ποσοστό της Ελληνικής κοινωνίας θα χαιρετήσει τον ανοιχτά γκέι Αρχηγό της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης και εκ των πραγμάτων, θα κληθεί να αναμετρηθεί με τη συντηρητική ψυχοσύνθεση και τη διαχρονική ομοφοβία του. 

"Αεί τι καινόν ημέρα παιδεύεται_ Κάθε καινούρια μέρα φέρνει ένα καινούριο μάθημα"  (by Euripides). 

Αυτό.

Το τρίτο επεισόδιο του Next Generation “Κώδικας τιμής" χαρακτηρίστηκε ως ρατσιστικό, κακογραμμένο και ανόητο σε πλοκή και σύνθεση. Επιπλέον, επισημάνθηκε η απουσία του Worf, όπου με δεδομένη την εμμονή του στην ηθική αξία της τιμής, χαρακτηρίστηκε ύποπτη παράλειψη. Γιατί άραγε, απείχε από επεισόδιο με κεντρικό θεματικό άξονα την τιμή, ο εμμονικός με την τιμή, Worf;

Κυρίες και Κύριοι,

Καλώς ήρθατε στην πανέμορφη Ελλάδα!

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η είσοδός σας στη χώρα πραγματοποιείται με δική σας ευθύνη.

Για οτιδήποτε συμβεί, παρακαλούμε, μην απελπιστείτε. Όπως λέμε στην Ελλάδα, ο  Θεός είναι μεγάλος.

Σας ευχόμαστε μια ευχάριστη διαμονή!

Σελίδα 1 από 2

MONO NEA

Επικοινωνήστε μαζί μας για οποιαδήποτε πληροφορία

info@mononea.gr

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Και μάθετε πρώτοι τα νέα μας

Login